De meest voorkomende vragen en antwoorden hebben wij op deze pagina voor u onder elkaar gezet. Staat uw vraag er niet tussen, stel deze dan gerust per mail aan ons.
Hoe kan ik Vriend worden?
Meld je aan als Vriend via de website vrienden van atlant. Wij kunnen je natuurlijk ook een inschrijfkaart toesturen per post. Je kunt je ook aanmelden op Atlant locaties bij de informatiebalie.
Per wanneer gaat mijn Vriendschap in en wanneer stopt deze?
De Vriendschap gaat in vanaf het moment van dat wij je inschrijving ontvangen. De start datum staat op de eerste dag in de maand dat de inschrijving heeft plaatsgevonden. Je Vriendschap wordt automatisch verlengd.
Ontvang ik een nieuwe Vriendenpas na diefstal of verlies?
Neem in dat geval contact met ons op. Bij beschadiging of diefstal blokkeren wij de oude Vriendenpas en sturen we je zo snel mogelijk (kosteloos) een nieuwe toe.
Hoe betaal ik voor mijn Vriendschap?
U kunt u aanmelden op de site van de Vrienden van Atlant.
De bijdrage wordt vervolgens jaarlijks afgeschreven door een automatische incasso. Wij incasseren het bedrag van het rekeningnummer dat bij inschrijving is opgegeven.
Kan de betaling alleen worden voldaan met automatische incasso?
Ja. Wij verwerken de betalingen uitsluitend door middel van automatische incasso om de administratie kosten zo laag mogelijk te houden. Met één telefoontje kun je je Vriendschap opzeggen.
Hoe word ik uitgenodigd voor Vriendenactiviteiten?
Minimaal 4 weken van te voren ontvang je een uitnodiging per e-mail. Via deze e-mail kun je je aanmelden voor de activiteit.
Wat doen jullie met de bijdrage van de Vrienden?
De bijdrage van de Vrienden komt voor 100% ten goede aan de bewoners en locaties van Atlant. Jaarlijks wordt bepaald welk doel is gekozen voor de jaarlijkse bijdrage. U wordt daarover geïnformeerd.